Adres
FSO Fiscaal Service Organisatie, Zoetermeer

FSO Fiscaal Service Organisatie
Edisonstraat 99
Zoetermeer
Zuid-Holland

www.fso-consulenten.nl

Trefwoorden: Belastingaangifte, Boekhouding, Administratie, Aanslag, Aangiftebiljet Inkomstenbelasting, Boekhoudingen, Belastingconsulenten, Bedrijfsadministratie, Administratiekantoor, Jaarverslagen

Rubrieken: Belastingadviseurs en Consulenten

Overige rubrieken:
FSO Fiscaal Service Organisatie, Zoetermeer
Wellicht hebben veel mensen de bekende "blauwe envelop" ontvangen. Degenen die bij het zien van het aangiftebiljet Inkomstenbelasting al bij voorbaat de kriebels krijgen, of zij die er zeker van willen zijn dat de aangifte goed en zo voordelig mogelijk wordt gedaan, kunnen bij FSO Consulenten (FSO) deskundige hulp inhuren. FSO Consulenten is reeds tien jaar gevestigd in Zoetermeer en bestaat uit een team van specialisten, (fiscaal/accountants). Het invullen van aangiften Inkomsten- belasting, het voeren van boekhoudingen, adviseren en begeleiden van particulieren en ondernemers zijn enkele van de kernactiviteiten van FSO. Optimaal rendement Het invullen van de aangiften gebeurt vanzelfsprekend volgens de richtlijnen van de belastingdienst. Binnen deze richtlijnen halen wij optimaal rendement uit alles wat er fiscaal binnen een gezin/bedrijf is gebeurd. Degenen die gebruik willen maken van de diensten van FSO kunnen telefonisch een afspraak maken. Eén van onze belastingconsulenten bezoekt u aan op een van tevoren afgesproken tijdstip. Dit kan tussen 10.00 uur 's morgens en 22.00 uur 's avonds. Systematisch wordt het aangifteformulier doorlopen, zodat alle fiscale punten ook optimaal in de aangifte zullen worden verwerkt. Het voordeel van een consult aan huis is dat de aanvrager alles bij de hand heeft. Als er bijvoorbeeld onverwacht een extra aftrekpost ter sprake komt, dan zijn direct de benodigde papieren erbij te zoeken. Service Het consult aan huis zal door de professionele werkwijze van de FSO fiscalist niet langer dan een half uur duren. In deze tijd hebben wij alle informatie verzameld van belang voor de aangifte Inkomstenbelasting. De gegevens worden op kantoor verwerkt en binnen drie werkdagen ontvangt de klant het rapport, bestaande uit een volledig kopie van het aangiftebiljet, en uiteraard een prognose van wat hij/zij van de fiscus te verwachten heeft. Dit gehele servicepakket kost € 65,-. Voor dit bedrag wordt alles uit handen genomen. Het grootste deel van ons klantenbestand verkiest het gemak van onze service en het veilige gevoel in de wetenschap dat alles correct is ingevuld. In 99% van de gevallen komt onze prognose uit en dat is uit de groei van ons klantenbestand duidelijk waarneembaar. Bedrijfs)-administratie/Boekhoudingen FSO Consulenten treedt ook op als administratiekantoor voor het Midden- en Kleinbedrijf. Voor deze ondernemers verzorgen wij de complete administratie en alles wat er bij hoort. Kwartaaloverzichten, Jaarverslagen, Loonadministraties, Aangiften, Omzet-, Loon-, Vennootschapsaangiften, etc. Elke drie maanden bezoeken wij de ondernemer om zijn zaken te bespreken, en te begeleiden en adviseren wij daar waar nodig is. Eventueel kan de ondernemer zelf of met ons of een andere combinatie zijn administratie online doen. Hier vindt u informatie voor de accountant en hier voor de ondernemer. De ondernemer wordt door FSO op economisch, administratief en fiscaal gebied compleet begeleid. Ook geven wij vrijblijvend adviezen waarmee de ondernemer fiscaal-technisch voordeel kan scoren. FSO verzorgd al deze diensten op basis van een jaartarief dat van tevoren wordt bepaald en in maandelijkse termijnen wordt berekend. Werken wij meer uren dan begroot, dan is dat gewoon pech voor ons. Vooral voor startende ondernemers is dit een groot voordeel. Om de service voor het MKB te versterken wordt in dit verband overkoepelend samengewerkt met fiscaaljuridische adviseurs.
Offerte aanvraag / Contact opnemen